ГАРАНТІЯ та  Повернення

При покупці електронаборів, мотор-колес, акумуляторів, електровелосипедів, запчастин та байків в інтернет-магазині Velomoda.com.ua клієнт завжди отримує інструкцію та гарантійний талон. Купуючи якісні товари у Веломоді, Ви завжди почуватиметеся в повній безпеці та отримуватимете максимальне задоволення від поїздок! Гарантія на куплені у нашому інтернет-магазині товари поширюється з дня продажу:

Наша служба підтримки працює без вихідних, тому що ми поважаємо своїх клієнтів, та цінуємо їх час.

тел.: 0997336056 (з 10:00 до 18:00)

тел.: 0671038200 (з 10:00 до 18:00)

Viber:  +380671038200

Skype: natali.velomoda

e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Повернення та обмін товару

Обмін та повернення товару регламентується Законом України "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець має право повернути товар продавцю протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок у максимально стислий термін та уточніть причину повернення/обміну товару. Ви можете повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:

товар не використовувався, повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (розкриття упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду); товар не експлуатувався, не встановлювався на  велосипед, не тестувався, має абсолютно новий вигляд; збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; пройшло менше 14 днів із моменту отримання товару; є в наявності квитанція про отримання з Нової пошти та гарантійний талон. Возврат товаров производится Новой почтой. Виключення - Эстонія.

Продавець має право відмовити покупцю у поверненні, якщо не дотримані цих умов. Увага: повернення товару здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ. У разі, якщо відправка не оплачена при відправці товару, що повертається, вартість доставки віднімається з суми, що повертається покупцю. Після приймання поверненого товару кошти повертаються протягом 5 днів після огляду товару та підтвердження його первісної якості. Спосіб повернення – на карту клієнта.

Гарантійний термін на електровелосипеди та електронабори - 1 рік.

Правила користування літієвими акумуляторами:

Літій-іонні акумулятори потребують особливого відношення. Глибокий розряд скорочує ресурс акумулятора, тому якщо така ситуація буде систематичною, то акумулятор скорочуватиме свою ємність. Тому першою рекомендацією є по можливості не доводити АКБ до повного розряду, залишаючи 10-15% ємності. Цю функцію обмеження перебирає плата BMS. Якщо ви вибираєте ємність для поїздки на певну дистанцію, слід вибрати АКБ на 15% більшої ємності. Все ще існує думка про те, що новий акумулятор необхідно повністю розрядити, а потім знову зарядити, при цьому таку рекомендацію покупцям часто дають необізнані продавці. Необхідно знати, що це актуально лише для нікель-кадмієвих та нікель-металогідридних акумуляторів. Для літієвих джерел живлення, які не мають ефекту пам'яті, повна розрядка не потрібна.

 Докладна інструкція по користуванню повним електронабором, електроколесом, акумулятором  висилається кожному покупцю разом з Гарантійним талоном.

АЛЕ: ПЕРШІ 5 циклів заряджання потрібно зробити в наступному порядку: заряджати акумулятор протягом 5-6 годин (навіть, якщо світиться зелений індикатор на зарядному пристрої). При цьому відбуватиметься балансування осередків. Розрядку проводити повністю, доки припиняється робота мотор-колеса. Дуже важливо для того, щоб акумулятор служив довго, дотримуватися температурного режиму під час його заряджання. Не можна проводити зарядку на морозі при температурі нижче 0С, при цьому він не повинен бути повністю розрядженим. І використовувати для заряджання потрібно обов'язково лише штатний зарядний пристрій з режимом заряджання CC/CV.

Як правильно використовувати акумулятор Li-ion?

Отже, із зарядкою літієвих акумуляторів ми розібралися. Єдиний момент, на який слід звернути увагу, це перезаряд літієвих акумуляторів. Зайвий заряд шкідливий їм щонайменше, ніж глибокий розряд. Крім правил заряджання, важливо знати, як користуватися Li-ion акумулятором. Тут можна назвати такі правила:

    1. Не допускайте нагрівання акумулятора. Дотримуйтесь температурного режиму, вказаного в інструкції з експлуатації нового акумулятора.
    2. Зберігайте акумулятор у частково зарядженому стані – рівень заряду не повинен перевищувати 50-70%, якщо ви не плануєте деякий час користуватися ним.
    3. Уникайте падіння акумулятора та сильної тряски.
    4. Якщо ви помітили здуття акумулятора або будь-які пошкодження, використовувати Li-ion акумулятор не можна.
    5. Забороняється використовувати акумулятор у екстремальних умовах, тривалий час використовувати на максимальних навантаженнях.

Без хімічних джерел струму ми вже не уявляємо сьогодні нашого життя, тому вихід з ладу будь-якого з них через проблему з акумулятором завдає нам безліч незручностей. Щоб цього не відбувалося, важливо знати основні правила експлуатації Li-ion акумуляторів та дотримуватись їх у повсякденному житті.

Експлуатація літій-іонного акумулятора: основні правила

Щоб ваш акумулятор прослужив максимально довго та ефективно, необхідно: не допускати повного розряду. При регулярній підзарядці акумулятора при досягненні рівня заряду в 20% збільшується кількість повних циклів; перезаряд також шкодить акумулятору, як і глибокий розряд це необхідно враховувати; не нагрівати акумулятор. Найстрашніший ворог АКБ – найвища температура. Строго дотримуйтесь допустимого температурного режиму при експлуатації акумуляторів (від -20 до + 40 градусів), не залишайте АКБ під прямим сонячним промінням або поблизу штучних джерел тепла; правильно зберігати акумулятор. Ідеальний стан для зберігання АКБ літій-іонного типу – наполовину зарядженим, за нульової температури повітря. Чим вище буде температура зберігання акумулятора, тим меншою буде його ємність. Не зберігайте АКБ у повністю розрядженому стані, так ви викличете його незворотну деградацію; необхідно враховувати силу струму розряду – що вона вище і що вище навантаження на акумулятор, то менше стає його ресурс. бережіть акумулятор від ударів та надмірної вібрації. Під час встановлення акумулятора на електровелосипед або інший електротранспорт обов'язково використовуйте м'яку підкладку. Іноді не зовсім компетентні продавці рекомендують тренувати новий акумулятор. Для літій-іонних АКБ цей процес абсолютно не має сенсу, тому повністю заряджати, а потім повністю розряджати нову акумуляторну батарею не потрібно. Правильна експлуатація літієвих батарей забезпечить їм тривалий термін служби та дозволить використовувати їх максимальною ефективністю. Дотримуйтесь цих простих правил, і проблем з новим літій-іонним акумулятором не виникне.

Як зберігати акумулятори Li-Ion?

Щоб продовжити термін служби акумуляторної батареї, ефективно використовувати її можливості та мінімізувати втрати ємності, необхідно забезпечити правильне зберігання. У цій статті йтиметься про те, як правильно зберігати літій іонні акумулятори. Такі накопичувачі чутливі до високих температур та надмірного рівня заряду. Якщо ж підтримувати оптимальні умови зберігання, можна відчутно продовжити термін служби батареї і знизити втрати її ємності. Слід розуміти, що зберігання АКБ неминуче призводить до старіння, але виконання низки рекомендацій дозволяє уповільнити цей процес. Щоб знизити втрати ємності в процесі зберігання, зберегти Li-Ion батарею в робочому стані і не дозволити їй самостійно розряджатися, зберігати її потрібно за плюсової температури, зарядженої приблизно до 50%. Деякі виробники рекомендують зберігати літій іонні акумулятори зарядженими до 70-90% ємності. Встановити ступінь заряду 50% не складно, необхідно виміряти напругу акумулятора літій-іонного. Саме за напругою можна визначити рівень заряду: Li-ion елемент розряджений при напрузі 2,8 Вольта, а заряджений при 4,2 Вольт, відповідно напруга між ними приблизно дорівнює 50% заряду. 3,5 Вольта – середня точка; При напрузі 3,4 Вольта на елемент рівень заряду Li-Ion батареї приблизно дорівнює 40%; Таким чином, при номінальній напрузі АКБ 48 Вольт (13 елементів) 40% рівень заряду буде при загальній напрузі акумулятора 44,2 Вольта; А при номінальній напрузі АКБ 36 Вольт (10 елементів) 40% рівень заряду буде за загальної напруги акумулятора 34 Вольта; Перед вимірюванням напруги Li-Ion батареї після її заряджання або розряджання рекомендується почекати 1,5 - 2 години.

  • СРОКИ ГАРАНТІЇ:

  • на раму велосипедів: СТМ - 15років, Schwinn - довічна гарантія першому власнику, Дорожник – 1,5 роки, Pride (після реєстрації на авторизованому сайті), Haibike, Bergamont, KHS - 5 років, Pinarello, Stevens, Romet, Cronus – 2 роки. на обладнання та комплектуючі – залежно від бренду велосипеда: Усі бренди, крім Дорожник – 12 місяців; KHS - 2 роки, Дорожник – 6 місяців;
  • Електрообладнання: акумулятори, контролери, мотор-колеса, ручку газу, електронабори, електровелосипеди – 1 рік.

    Умови надання гарантії:

  • Гарантія на електровелосипеди та електрообладнання поширюється лише в тому випадку, якщо обладнання не розкривалося, не зазнавало механічного впливу, експлуатувалося та зберігалося у неекстремальних умовах відповідно до Інструкції. На гарантійне обслуговування надсилається обладнання (велосипед) у чистому вигляді. Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, що використовуються для прокату, бізнесу або участі у велосипедних змаганнях. Велосипед може бути прийнятий на гарантійний ремонт тільки при пред'явленні: несправного велосипеда, розбірливо заповненого паспорта із зазначенням серійного номера рами велосипеда (вона, як правило, вказана знизу на рамі в районі каретки), дати продажу та печатки та підпису Продавця. Гарантія не покриває вартість компонентів, що вийшли з ладу внаслідок природного зношування або механічного пошкодження в процесі експлуатації велосипеда Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати НІЯКИХ видозмін у фарбуванні та не може бути надана окремо (у розібраному вигляді або знятой з велосипеда). Під гарантійні умови попадає лише сама конструкція рами. Не підлягають гарантії випадки пошкодження фарбування, а також знімні елементи, призначені для кріплення перемикачів та аксесуарів. Будь-які зміни в комплектації, проведені  сервісними центрами за бажанням власника велосипеда або природного зносу, повинні суворо відповідати оригінальній специфікації. Для гарантійного ремонту велосипед має бути наданий укомплектованим та у чистому вигляді. Забруднений велосипед майстерня має право не прийняти на тестування та ремонт.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

    • Періодичне технічне обслуговування велосипедів. Природний знос матеріалів, компонентів та обладнання (мастило, знос покришок та камер, гальмівних колодок, шарнірів підвіски, розтяг ланцюга, знос зірок тощо). Ушкодження, зумовлені падіннями, ударами, механічними ушкодженнями, дорожньо-транспортними пригодами, стихією, пожежею тощо. Бічний або вертикальний биття коліс, деформацію обідь коліс. Ушкодження, пов'язані з проколами, порізами, розривами, передчасним зносом камер та велошин Ремонти із заміни запасних частин та комплектуючих, вироблених за бажанням Покупця. Пошкодження або корозію, що виникли внаслідок впливу будь-яких зовнішніх факторів, включаючи відколи та подряпини від каменів, вплив солі, граду тощо.

    Зняття велосипеда із гарантійного обслуговування:

    • Якщо велосипед обслуговувався чи ремонтувався не у сервісних центрах У разі ненадання розбірливо заповненого паспорта із зазначенням серійного номера рами велосипеда, дати продажу та печатки/підпису продавця. У разі відсутності документа на товар, ми можемо знайти клієнта за своєю електронною базою та ідентифікувати покупку. Якщо на велосипед було встановлено (замінено) деталі (вузли) або внесено зміни до його конструкції. (чистка рами від фарби, просвердлювання отворів, відпилювання частин, видалення/додавання деталей в амортизатори, встановлення дискових роторів більшого діаметра тощо) Якщо причиною несправності велосипеда виявились: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до цього Посібника Використання виробу для підприємницької чи професійної діяльності.

    Правила експлуатації велосипедів

    Велосипеди Дорожні
  • РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації асфальтованими дорогами, а також для руху по гравійним покриттям без втрати контакту між покриттям і покришками. ДОЗВІЛЯЄТЬСЯ: Їзда дорогами з твердим покриттям, гравійним дорогам у хорошому стані. НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ: Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків. Максимальне навантаження на велосипед - 110 кг, включаючи загальну вагу - велосипедист + вантаж + велосипед. Окремі дорослі велосипеди можуть витримувати навантаження до 140 кг. Будь ласка, зверніться до виробника, щоб уточнити максимальне навантаження на конкретний велосипед.
  • Велосипеди Спортивні
  • РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації асфальтовими дорогами, а також для руху по гравійних і покращених покриттях без втрати контакту між покриттям і покришками. ДОЗВІЛЯЄТЬСЯ: Їзда дорогами з твердим покриттям, гравійним і грунтовим дорогам у хорошому стані, велосипедним стежкам і доріжкам. НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ: Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків. ПРИМІТКА: Деякі з цього типу велосипедів мають амортизатори, але ці системи призначені тільки для підвищення комфорту, а не для позашляхового використання. Деякі обладнані досить широкими покришками, що добре працюють на гравійних та ґрунтових дорогах. Інші, навпаки, поставляються з вузькими покришками, що дозволяють швидше їздити твердими покриттями. Якщо ви плануєте багато їздити по гравію або ґрунту, сильно завантажувати велосипед – попросіть продавця рекомендувати модель відносно широких покришках. Максимальне навантаження на велосипед 110 кг, включаючи загальну вагу-велосипедист/вантаж/велосипед. Окремі дорослі велосипеди можуть витримувати навантаження до 140 кг. Будь ласка, зверніться до виробника, щоб уточнити максимальне навантаження на конкретний велосипед
  • Велосипеди для молодших школярів
  • РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації асфальтованими дорогами, а також для руху по гравійним покриттям без втрати контакту між покриттям і покришками. ДОЗВІЛЯЄТЬСЯ: Їзда дорогами з твердим покриттям, гравійним дорогам у хорошому стані. НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ: Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків. Максимальне навантаження на велосипед 60 кг, включаючи загальну вагу-велосипедист/вантаж/велосипед.

    Тех. обслуговування велосипеда

    ПЕРЕД КОЖНОЮ ПОЇЗДКОЮ

    1.Перевірте роботу гальм. Натисніть гальмівну ручку, при цьому прокочуючи велосипед вперед-назад. Колеса мають чітко блокуватися. 2.Перевірте зусилля затискання колісних ексцентриків. 3.Перевірте тиск у покришках. РАЗ У 1-2 ТИЖНЯ (близько 100-200 км пробігу) 1.Чистіть і змащуйте ланцюг (використовуйте спеціальні мастила на силіконовій або тефлоновій основі. Для очищення ланцюга використовуйте спеціальні очищувачі). Залежно від погодних умов та обсягу катання інтервал міжсервісного обслуговування ланцюга може змінюватися. РАЗ У МІСЯЦЬ (близько 500-800 км пробігу) 1. Перевірте стан зносу ланцюга за допомогою спеціального інструменту. 2. Перевіряйте стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці, педалях. 3. Перевіряйте зусилля затягування шатунів. Для шатунів із посадкою на вал каретки. 35-40 н/м. 4. Перевіряйте зусилля затягування виносу та керма. 5-8 н/м. 5. Перевіряйте колеса на наявність торцевого та радіального биття. При необхідності виправте або замініть обід. Для цього знадобиться спицевий ключ (рекомендуємо для даної процедури звернутися до авторизованого сервісного центру). 6. Перевіряйте стан гальмівних колодок, якщо ви користуєтеся гальмами типу V-br, перевірте на зношування стан гальмівної поверхні обода, наявність спеціальної проточки вказує, що обід ще придатний для використання, якщо проточка починає «затиратися», обід слід замінити. РАЗ В РІК 1. Амортизаційна вилка вимагає обслуговування - чищення/заміна сальників, заміна амортизаторної рідини (олія). За важких умов експлуатації (дощ, сніг, бруд) міжсервісний інтервал скорочується. Визначити необхідність обслуговування амортизаторів можна візуально або, відчувши зміни у роботі вилки. 2. Перевіряйте стан тросів та обплетення. Обплетення не повинно «розпадатися» у місцях контакту з упорами. Троси повинні мати гладку, без слідів закисання поверхню і вільно рухатися в обплетенні. За необхідності, замініть троси та обплетення. 3. Замініть мастило у втулках, каретці, рульовій колонці (за умови, якщо підшипники можна розібрати для обслуговування). У перші два тижні експлуатації (близько 100 км пробігу) проведіть перше ТО велосипеда. До нього входить таке: Перевірка затягування шатунів на валу каретки (500 н/м); перевірка затягування рульової колонки, виносу, керма (болт якоря – 3 н/м, болти виносу – 5 н/м); перевірка натягу спиць; регулювання перемикачів та гальм.

    Правила зберігання

  • Зберігати велосипед у зібраному чи розібраному вигляді потрібно зі злегка підкачаними шинами, щоб вони мали нормальну форму. Приміщення, в якому зберігається велосипед, має бути сухим і не схильним до різких коливань температури. Висока або низька температура, прямі промені сонця, близька відстань від джерел тепла – викликають псування гуми. У сирому приміщенні металеві деталі велосипеда псуються корозією. У разі поломки Перед зверненням до сервісного центру Вам необхідно: Переконатись, що Ваш велосипед належить до одного з брендів, що продаються у нашому Інтернет-магазині. Перевірити наявність паспорта велосипеда із заповненими полями - бренд, модель, ростовка, № рами велосипеда (мають збігатися з Вашим велосипедом). Обов'язково потрібно перевірити, що термін гарантії не минув. Термін гарантії зазначений у посібнику користувача або паспорті та встановлюється з дати продажу велосипеда. Ознайомитись з інструкцією з оцінки гарантійності/негарантійності ремонту Вам допоможе наш менеджер або Ви зможете це зробити в будь-якому Сервісному центрі. Конкретну адресу та телефон найближчою до вас веломастрєскою, яка обслуговує гарантійні випадки, Вам підкаже наш менеджер. По можливості потрібно зв'язатися із Сервісним центром та уточнити дату та час, коли можна привезти велосипед для гарантійного ремонту. УВАГА! Для проведення гарантійного ремонту велосипед має бути переданий до Сервісного центру ТІЛЬКИ у чистому вигляді. Зробити копію паспорта велосипеда У Сервісному центрі заповнити заявку на гарантійний ремонт велосипеда, додати до неї копію паспорта велосипеда та передати представнику Сервісного центру – заповнену заявку, копію паспорта, велосипед. У призначену Сервісним центром дату, прибути до Сервісного центру, прийняти роботу, розписатися у заявці на проведення гарантійного ремонту.
    Усі питання надсилайте нам на e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. або вайбер +380671038200

Продаж електровелосипедів в Україні

  • Київ, вул. Харківське шосе, 201/203
  • 067 103 82 00, 099 733 60 56
Visa MasterCard Privat24

Offcanvas