Сьогодні я розповідатиму вам цілком очевидні речі, але, оскільки про це говорять усі, кому не ліньки – потрібно нарешті розставити крапки над «І».

Наше відео по цьому вопросу : 

 

Отже, мова піде про те, чи потрібно купувати редукторні мотор-колеса? Адже на думку деяких знавців, що бачили начинку двигуна часто тільки на картинці, ось ті пластмасові шестерні - це такі штучки, які на третій день зносяться і розваляться, як дитячі іграшки. Зізнатись на початку свого знайомства з електровелосипедами так думала і я. Оскільки, маючи трьох синів, бачила, як швидко в їхніх умілих допитливих ручонках усі машинки перетворювалися на купу коліщатків і незрозумілих запчастин… Чесно, розкручувати мотор і мацати його нутрощі – бажання не було, але певна настороженість була. Підкуповувало у редукторних моторах все:Легкість та компактність моторчика Накат колеса, що зберігається Можливість повноцінно використовувати велосипед навіть з акумулятором, що сів, - наявність мотора в колесі істотно не гальмує його рух, хіба що трохи довше розкручується на старті. Як і раніше, легкий велосипед. Скажу більше, я взагалі довго не наважувалася їздити електровелосипедами і мені син переобладнав свій МТВ велосипед з карбоновою рамою. (Він вийшов вагою всього в 16 кг)!

Втім, в результаті всіх наших тест-драйвів та відгуках клієнтів назрів такий висновок: Шестерні змінюються вкрай рідко. За нашу майже п'ятирічну історію з електровелосипедами до нас звернулися з таким проханням лише кілька разів. Причому, один із клієнтів - просто вирішив сам подивитися, як воно там влаштоване і не зміг далі зібрати все назад, інший - їздив дуже інтенсивно кожен день і абсолютно не беріг свій мотор, стартуючи на повну силу з ручки газу. Інші – спокійно їздять і отримують заряд бадьорості та задоволення до цього дня. За інформацією, яку ми знаходимо в інтернеті, середній ресурс експлуатації редукторних мотор-колес становить приблизно 10-15тис. км. Якщо зважати, що середній велосипедист накочує за рік 2-3тис. км, то років на 5 їх має точно вистачати.
  • ложь

У чому ж секрет такої тривалої експлуатації шестерні? Вони виготовляються із високоміцного довговічного пластику. Ці шестерні використовуються при виробництві редукторних мотор-колес невеликої потужності, причому застосування пластику забезпечує зниження шуму і вібрації від їх роботи, а також зменшення нагріву мотора. Як показав досвід, вони забезпечують тривалу безаварійну експлуатацію планетарних редукторів двигун коліс. При заміні шестерень через природне зношування або поломку в процесі експлуатації, їх змінюють разом із запресованими підшипничками, в комплекті з якими вони і продаються. Щоб нікого не лякала вартість їхньої заміни – ціна однієї шестерні близько 180 гривень.

Бажання профілактично замінити мастило у вузлах тертя моторколеса і в редукторі є зайвим. Невисока експлуатаційна температура (зазвичай – не більше 60 градусів Цельсія) та невеликі швидкості обертання редукторних мотор-колес не надають негативного впливу на консистентні мастильні матеріали, закладені в редуктор при виготовленні на заводі. І колеса чудово експлуатуються протягом 5 років без розтину двигуна. Однак шестірні та підшипники, навіть дуже високої якості, згодом все одно зношуються, що проявляється підвищенням шумності роботи мотор-колеса. У цьому випадку вже має сенс зробити технічний огляд агрегату із заміною деталей, що відслужили свій термін, на нові.

Одним із недоліків застосування редукторного механізму є обмеження швидкості - у шестерень є своя межа швидкості обертання, понад яку вони не можуть крутитися. За рахунок цього і отримуємо, що редукторні мотор-колеса 350Вт мають максимальну швидкість 35км/год, а 500Вт – 42км/год.

  • Тепер трохи про прямопривідні мотор-колеса. Існує думка, що вони вічні і ламатися в них нема чому. Почасти це так. У них немає редуктора з шестернями, вони можуть розвивати великі швидкості і тому їх хочуть поставити на свій велосипед.

Прямопривідні мотори являють собою високоефективний безщітковий електродвигун з датчиками Холла на постійних неодимових магнітах, що має всього дві деталі, що рухаються - це - опорні підшипники на осі мотор колеса. Проста конструкція забезпечує довговічність прямопривідних мотор-колес. Вони забезпечують хорошу тягу та швидкість і навіть можливість незначної рекуперації енергії, що утворюється при гальмуванні.

АЛЕ… в процесі експлуатації виявляється - мотор важкий, до того ж створює додаткове магнітне гальмування, колесо крутити педалями дуже важко, сам велосипед стає набагато важчим. мотора виявляються опорні підшипники на осі мотор колеса, які також мають властивість зношуватися з часом ... Тому, рекомендуємо такі мотори для установки на велосипед, якщо мотор-колесо планується використовувати як основний двигун, а педалі - рідко і як допоміжний.

ІДЕАЛЬНОГО рішення немає, тому й існують обидва ці типи мотор-колес. Ну, а що ви оберете – вибір, як завжди – за ВАМИ. Сподіваюся, що сьогодні ви отримали інформацію, яка допоможе вам зрозуміти, чому вірити про мотор-колеса, а на що й не варто звертати уваги. Потрібна консультація - телефонуйте, пишіть без вихідних. Наш тел/вайбер - 0671038200

Продаж електровелосипедів в Україні

  • Київ, вул. Харківське шосе, 201/203
  • 067 103 82 00, 099 733 60 56
Visa MasterCard Privat24

Offcanvas